Z wielu powodów powinno się zoptymalizować swoją witrynę
Istnieje wiele powodów, dla których warto dowiedzieć się, jak jednocześnie optymalizować konwersje i SEO.
Najpierw musisz wiedzieć, w jaki sposób współpracują, aby stworzyć prostszą i bardziej produktywną stronę internetową. Jest wiele powodów, dla których warto zoptymalizować witrynę i stale ją optymalizować w czasie. Spraw, aby twoja strona była przydatna dla określonych odbiorców i dostarczała im możliwie najlepsze treści. Jeśli dostarczysz swoim odbiorcom możliwie najlepsze treści i stworzysz dla użytkownika pozytywne wrażenia z korzystania z witryny, z pewnością zwiększy to ilość odwiedzin strony, a tym samym zwiększy zyski. Google wykorzystuje ponad 200 sygnałów rankingowych, aby zdecydować, które elementy treści pojawią się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.
Algorytm zwraca szczególną uwagę na oznaki, że dana strona internetowa poda wyszukującym informacje, których szukają.
Koncentrując się na SEO, wybierasz podstawowe i ukryte semantyczne słowa kluczowe związane z intencją wyszukiwania. Piszesz treści, które ludzie lubią czytać, i upewnij się, że podajesz odpowiednie informacje, aby pomóc Google lepiej zrozumieć treść. Jeśli optymalizujesz witrynę pod kątem konwersji, skupiasz się na prowadzeniu użytkowników do określonego celu, niezależnie od tego, czy jest to dołączenie do listy e-mailowej, czy zakup jednego z produktów. Wiedza o tym, jak zoptymalizować witrynę pod kątem SEO i konwersji, jednocześnie sprzyja obu tym celom i tworzy lepsze relacje między witryną a wyszukiwarkami. Aby zrozumieć, jakie cele osiągniemy poprzez pozycjonowanie poradnik może nam w tym pomóc. Niektóre branże, takie jak handel detaliczny, wydają znaczne kwoty na reklamy. Przyciąganie ruchu organicznego poprzez SEO jest jednak bezpłatne. Za tworzenie i promowanie treści trzeba zapłacić, ale to nie jest tak drogie, jak w przypadku płatności za kliknięcie. Zainwestuj swój czas i, jeśli to konieczne, pieniądze w zwiększenie ruchu organicznego. Może to potrwać dłużej, ale również wyniki trwają dłużej i skutkują większą liczbą konwersji.