Twoja lista Google i doskonały marketing internetowy Marketing
internetowy może być onieśmielającą areną dla kogoś, kto nigdy wcześniej nie próbował sprzedawać w Internecie.
Niemniej jednak jest to podstawa każdego nowoczesnego programu marketingowego dla biznesu, zapewniająca fantastyczne rezultaty przy niskich kosztach. Czytaj dalej, aby odkryć wskazówki, które wprowadzą Twoją firmę w XXI wiek dzięki marketingowi internetowemu! Kontaktując się z potencjalnymi lub obecnymi klientami za pośrednictwem poczty e-mail, dołącz podpis do wiadomości e-mail. Ta forma marketingu jest w zasadzie taka sama jak wizytówka. Powinna im powiedzieć, kto, co i gdzie dotyczy Twojej firmy, dając im w ten sposób kierunek działania, gdy zostali zwabieni przez Twój e-mail.Stań się regularną postacią na blogach i forach w swojej branży lub specjalizacji. Te fora i blogi są wypełnione ludźmi, którzy odwiedzą Twoją witrynę, jeśli podasz im powód. Bierz udział w dyskusjach i postach. Zbuduj sieć ludzi, którzy znają Ciebie i Twoją firmę online. Będą chcieli sprawdzić Twoją witrynę i skierować do niej również inne osoby. Przejrzyj swoje produkty na wideo i udostępnij je za pośrednictwem bloga i YouTube. Film może zarobić znacznie więcej wyświetleń i sprzedać produkty. Widzowie z przyjemnością zobaczą, że faktycznie masz produkt i używasz go. Korzystanie z wideo pozwoli Ci zbudować zaufanie do Twojej bazy klientów.Zrób film lub dwa. Pokazanie klientom osoby stojącej za słowem pisanym to świetny sposób na budowanie relacji. Możesz użyć tych filmów, aby pokazać klientom, gdzie jesteś, co sprzedajesz i jak wszystko działa. Nie martw się też o opcje wysokobudżetowe. Klienci są bardziej zainteresowani tym, co robisz, niż tym, jak głupio wyglądasz.
Jeśli Twoje strategie marketingu internetowego są dokładnie takie same, jak w innych witrynach, Twój produkt będzie wydawał się nudny i stracisz potencjalnych klientów.
Ważne jest, aby użyć kilku technik, aby upewnić się, że Twoja witryna nie zmieni się w każdą inną witrynę marketingu internetowego. Jeśli Twoja witryna jest wyjątkowa, zyskasz więcej kupujących.Miej oko na gęstość słów kluczowych i dostosuj ją w razie potrzeby. Na każdej stronie słowa kluczowe i frazy powinny stanowić około 3-5 procent tekstu i linków. Nie skupiaj się też wyłącznie na swojej stronie głównej. Upewnij się, że każda strona w Twojej witrynie zawiera jakieś słowa kluczowe. Twoja firma powinna mieć stronę na Facebooku i Twitterze, dzięki czemu możesz zwiększyć swoją obecność marketingową w Internecie, ale nie powinieneś uwzględniać swoich stron osobistych. Nadal możesz być prawdziwym żywym człowiekiem, ale chcesz mieć stronę na Facebooku dla swojej firmy i konto na Twitterze jako właściciel firmy. Możesz mieć tę samą tożsamość, po prostu nie chcesz, aby twoi klienci byli na liście znajomych, chyba że naprawdę jesteście przyjaciółmi.Dobrym segmentem w każdej reklamie marketingu internetowego jest segment referencji. Ważne jest, aby uwzględnić tę sekcję, aby ludzie mieli pewność, że produkt działa. Ponieważ konsument usłyszy, że zwykli ludzie wypróbowali produkt i działa on dla nich świetnie, konsument zostanie zachęcony do zakupu produktu. Gdy przesyłasz artykuł do katalogu artykułów, umieść gdzieś w środku link do swojej witryny. Stosowanie tej taktyki zwiększa ruch na Twojej osobistej stronie internetowej, ponieważ jeśli czytelnikowi spodoba się to, co napisałeś w jednym artykule, prawdopodobnie spodobają mu się inne rzeczy, które zrobiłeś. Dodaj link w oczywistym miejscu, aby nie wyglądało na to, że próbujesz kogoś oszukać.Miejmy nadzieję, że teraz widzisz, że marketing internetowy, daleki od bycia zastraszającym potworem, jest prawdopodobnie najbardziej użytecznym narzędziem w arsenale nowoczesnej, skutecznej kampanii marketingowej. Zastosuj te wskazówki już teraz, aby dotrzeć do nowej bazy klientów, większej niż kiedykolwiek marzyłeś. Zobacz, jak Twoja firma odniesie sukces dzięki potędze Internetu.